חשיבה פורצת גבולות

מתכנון לביצוע, כדי להטיס את העסק שלכם לחלל!

כי מי שלא ברשת – פשוט לא קיים. אבל אם כבר בונים אתר, הוא חייב לשקף אתכם ואת העסק שלכם הכי מדויק וטוב שאפשר.

בואו נדבר תכל'ס

מה בעצם כולל התהליך?

כשאני ניגש לפרויקט חדש של עיצוב ובניית אתר, מלבד ההתרגשות והפרפרים בבטן בכל פעם מחדש, השלב הראשון הוא קודם כל המחשבה והתכנון – מה רוצים להשיג מהאתר? באיזה סגנון נבנה אותו? כדי לענות על כל הציפיות בצורה מיטבית, נערוך שיחת איפיון שתקיף את כל הפעילות של העסק, החלומות שלכם, יעדים והרבה קסם והיכרות עם האישיות של האנשים מאחורי העסק. כי אני מאמין שהלקוחות מסתכלים בסופו של דבר על ההיבט האישי והעסקי כאחד. 

לאחר מכן, נגדיר לוחות זמנים ואבני דרך לפרויקט, כדי שתוכלו לדעת מראש מה מצפה לכם, ולהכין את כל מה שדרוש לקראת השקת האתר. כמובן, אני משתדל תמיד שכל המידע יהיה ברור ומובן לחלוטין, אחרי הכל – יש לנו דרך משותפת ביחד. כשהכל ברור ומוכן, מתקדמים לשלב הבא והכי מעניין, מבחינתי לפחות, יוצאים לדרך!

בשלב הבא, איש קריאייטיב מקצועי יבצע איתכם שיחת קריאייטיב מעניינת, כדי לוודא שכל המידע שאתם רוצים לשדר החוצה – באמת יגע בלב של הלקוחות שלכם. יעמוד לרשותכם סבב תיקונים בשביל הפינישים האחרונים, ואז סוף סוף אני מתחיל לעשות קסמים, האתר קורם עור וגידים.

כחלק מהליך בניית האתר ובהתאם ללוחות הזמנים שהוגדרו, אשלח אליכם לינק שבו תוכלו לעקוב אחר השינויים, לתת הערות ולשפר את הנראות והתוכן ברמה שוטפת, עד לרגע שאני מתרגש כאילו נולד תינוק חדש למשפחה העסקית שלי – השקת האתר החדש!